Dan före dan före dopparedan.....

Nu är det nära... 2 dagar kvar till Julafton.. kommer bli en annorlunda jul mot andra år.. men det behöver inte vara någe dåligt kan ju va en start på någe nytt!!!!

Jag har jobbat o jobbat och åter jobbat, hela förra veckan jobbade jag och idag och imorn jobbar jag... så kl ringer 05.15 imorn usssch men de e ju bara imorn sen e det JUL LEDIGT och på Söndag drar vi te SÄLEN vad jag läääängtar ska bli sååå kul det är årets händelse!!!! Måste börja packa med, o jag vet inte hur jag ska få med allt heller =/ men men de löser sej väll på någe vis.....

Skönt o ha alla julklappar klart nu... ikväll så har jag gjort lite julgodis ska fortsätta imorn så ska julgranen pyntas med och julskinkan provsmakas...=)  Älskar kvällen innan julafton då man får prova skinkan och klä granen och bara mys med nära o kära!!!!!





mitt allra första pepparkakshus som jag gjorde själv =)


Sängen kallar......

// Erika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0