Ett snabbt inlägg innan ja ska sova....

Onsdag den 10 december.....

Helt död i kroppen... kom hem 20.30 idag o åkte hemiråfrn 06.00... jobbade mellan 06.45-19.45 = 12 timmar = FINA PENGAR!!  det är mitt andra dag på en vecka som ja jobbar sååå länge... är lite jobbigt, men det ger pengar som alltid går åt för mej + att man får gratis motion med att cykla som en dåre och sprnga i alla trappor, så man ska la inte klaga.... men man e helt död när man kommer hem.....

Ska snart sova ska upp runt 05.00 för och åka in och jobba.. men imorn blir det nte lika lång dag.. ska ju på konsert med imorn =) Julkonsert med Peter Jöback.....

Helgen blev rätt okej, fredagen jobbade jag, sen va ja o mamma ensamna hemma så vi hade mys med god mat och film =)... lördagen tog jag men en härlig sovmorgon... sen städa lite sen blev det rycka ut o va chafför på dagen åt mamma.... sen när kvällen kom så kände att hemma vill ja inte sitta, så jag talade lite med Stina o Tobbe o det slutamed att åkte till dem drack lite o sen åkte till Askersund till raggarklubben men vilken ställe.. fy faaan usch ALDRIG MER.... de slogs ju bara o söp som idioter.... spelade ingen roll om man va tjej ma fick spö ändå... o de orkade inte ja med o se, så jag o stina gick o la oss i bilen och sov =P o väntade på att de andra ville åka hem... så åkte vi hem till stina och tobbe och käkade rostisar med  kokt ägg ;) gött sisådär kl 02.00 på natten =P
Söndagen blev sen en slappis dag hemma i sänge =)

Ne nu ska jag sova, ska ju upp snart igen.....

Nattis

Kommentarer
Postat av: hanna

hej hej kika in bara o ville bara samtidigt kommentera=)kika gärna på min blogg...har en hel del till salu...=)kram

2008-12-20 @ 13:29:09
URL: http://sweetlikeme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0