Äntligen....

Har gått enda sen i tisdags och sakt till mig själv att nu ska jag blogga, men inte.....

I tisdags så hade jag lite julbak, bakade lussekatter =) vart helt okej, va så mysigt för det snöa ute och så spelade jag lite julmusik och bara mös, men nu e ju allt borta, ingen snö =/


degen innan den skulle jäsa i 40 minuter....


resultatet av mina lussebullar 2008 =)

Annars i veckan har det inte hänt så mkt...

Va inne i örebro igår och gick en shoppingrunda helt själv, det va riktigt skönt faktiskt....

Köpte:
* Nyårs blåsa på Gina tricot....
* Stickat mys tröjja på Vero Moda...
* Svarta jeans Vero Moda....
* Svart diadem + svarta örhängen på glitter...
* Jeans kjol på H&M....

o de vart inte så farligt dyrt heller.. bra med rean ibland =)

Imorn bär det av till TYSKLAND.... =) ska bli riktigt kul.... mysigt med julmarknad med mamma o britt, ska bara mysa o ha det gött =)  vi ska stanna till imorn i Helsingborg strosa runt i stan innan fäjan går ifrån Trelleborg imorn kväll...
 Så kommer inte hem förens på sönda, ett x - antal kronor fattigare...=/ men de e det värt, hoppas på att hitta mkt julklappar med =)

Ne ska ta kudden nu... sova lite så man e pigg inför resan imorn blir mkt åka bil!!!!!!

Höres kanske på sönda =)

Puss o kram på er allla!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0