Fredag....

Fredag igen... så var det fredag och helg igen...=) veckorna bara springer iväg, redan mitten av november....
Igår så var jag inne med brudarna på bio, jag, Stina, Sandra, sandras syster Camilla och lilla Lotten (lotta)... Vi käkade först på efesos...älska den restaurangen såå gott... men tyvärr så har ju inte magen vart med de sista dagarna =/ men gott och trevligt hade vi.... Sen så knallade vi te bio och köpte tilltugg som inte åts, utan slängde min popcorn...orkade inte äta... men bion va bra, Stina o ja hade ju sett den redan, men lika bra denna gång som sist =P
Tack tjejer för en trevlig kväll i stan =)

Idag så har jag haft en dag med mamma i örebro... va en sväng på rusta o köpte massa skit... sen va vi ut te marieberg och shoppade lite, och för ovanlighetens skull så köpte jag bara 3 saker och inte ett endaste klädesplagg =P  köpte torr schampo, nagelack och ögonfransböjare..... Sen så va vi ut på Ikea och strosade runt, skulle äta men magen va inte helt med så köpte bara en dricka... på ikea blev det ett cd -fodral, är speciallist på att  proppa handväskan med massa cd-fodral och i dessa fodral 1000 cd skivor och när ja ska åka bil o ha med mej dom så ligger de överallt i bilen o så hittar ja inte dem, så nu tänkte jag vara smart o köpte mej ett litet o bra cd-fodral med plast fickor i så kan ja ha alla skivor utan fodral, så nu får alla mina 1000 skivor platts lätt som en plätt ryms de i min väska!!!!

Sen så åkte vi hem, och när vi kom hem och jag skulle hämta posten så fick ja en överraskning... mitt hm paket hade kommit =)



blev en röd väska, bikini och toppen.. och allting var perfekt =)


Nu ikväll så var jag ensam ifrån 18-21 mamma va på bio här i röfors, jag låg o kikade tv, men de va inte mkt o se... sen när hon kom hem såg vi en film som vi köpte idag, en svensk film, men den va hel rutten... hände ju inget i filmen, ne den va inge o ha, redan glömt va den hette..=P så bra va den =P

Ligger nu i sängen o lyssnar på en fin låt...


man behöver ju inte titta på dem, riktigt kramgo låt... bara en kille osm fattas =P

Ne nu vart det långt, är en dag imorn med...;)

Puss o God Natt på er alla!!!

//Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0