Måndag den 24 November....

Bara 1 månad kvar till Julafton, 1 månad och 4 dagar till Sälen , 4 dagar till Tyskland, 1 dag kvar till Tisdag ;)

Sitter nere hos pappa i hans lägenhet och fixar med hans papper till åkeriet, lätt förtjänta pengar =)
Inge jobba idag...=/ men jobbade faktiskt i fredas.. är ifall någe... Ska sätta mej o söka lite jobb, hittat några intressanta....

Helgen har varit bra o lugn.... Fredas va vi utanför Åsbro och firade pappa med mat och revy, riktigt trevligt... körde för kvällen så jag höll mig till Lokan, medans andra drack öl,vin,snapps, cognac, mm och kvällen sluta som den gjorde för vissa =P  Inte jag denna gång....
Lördagen minns jag knappt vad jag gjorde, blev en slapp dag i soffan och kvällen hade jag huset för mej själv, då  kikade jag Dansbandskampen och Svensson Svensson.... Dansbansdkampen e ju riktigt bra favvoriterna Scotts *ögon godis* ;) gjorde ju inte saken bättre att de sjöng Right Here Waiting vart man ju bara mer kär i dem =P
det vart en riktigt skön hemma kväll för mig....

Söndagen
var jag o mamma till degerfors på julmarken men de va sådär, åkte hem och va ut o gick en sväng i röfors... sen slocknade jag i soffan och låg där resten av dagen/kvällen... kikade finalen på ensam mamma söker... så roligt o se att de hittade sin kärlek, vart lite rörd.. hahaha brukar inte gråta för andra, men de va så lyckliga, önskar man får känna desamma i framtiden.....

Snön den faller utanför fönstret här..msyigt så...=)




Tisdag imorn ;)

//£rika

Kommentarer
Postat av: Sara

Så fint med snö :)

2008-11-25 @ 23:03:46
URL: http://saralinneasikstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0