Måndag igen......

Nu är hösten här!!!!!!
Vad har hänt sen sist, inte mkt...
Veckan som gick va jag i Örebro på onsdagen och träffade Therese och hennes lilla Nellie på 4 veckor =)



Vi gick på stan och jag köpte mej en ny jacka riktigt snygg =)
 

(en sådan vart det fast svart och rosa)
Är helt såld på rosa nu fattar inte, fått någon rosa nojja... men men...fint e det =) 
Efter shopping så käkade lite mat och snackade skit!!!
Va riktigt trevligt, men Nellie va inte så glad i det var sur och arg....
Men det va kul och träffa dem!!!!
Sen så mötte jag upp Zeeba så vi gick på jobbmässan men de va sådär....
efter gått där så fortsatte vi att shoppa!!!
Blev lite allt möjligt mkt till sälen =P
hahaha
Tror många e trött på mej och allt snack om Sälen...
Men va faaan de e inte långt kvar och tiden bara springer iväg för en...
Pang säger det så är det dax och åka =)

Ni får ursäkta min blogg den ser hemsk ut, kan aldrig bestämma mej om hur den ska se ut, har idè torka som f*n vet inte hur jag vill att man blogg ska se ut....
HJÄLP MIG NÅGON SNÄLLLA!!!!

Kul imorn ska man 9.20 vara hos tandläkaren =/
Ringde idag och undra om jag kunde komma, va ska man säga nee jag vill inte ni kostar ju skjortan av en...
Hata tanläkaren känner att det kommer svida i min plånbok jag som vill spara sååå mkt pengar som möjligt nu!!!!
Men det känns som det kommer kosta pengar imorn =S *ARG*

Ne ska la ta en dusch och sen slappa vid tv =)

Heeej hoppp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0