Torsdag... full fart mot helgen.....

Tar ett tag mellan inläggen.... vet inte ibland så orkar jag inte skriva någe.. får sätt upp små mål med bloggen att den ska uppdateras...

Hänt sedan sist då???

Mammas 50 års fest som vart mer än lyckad =) riktigt rolig fest... Jag o Emma "ägde" dansgolvet ;)
Ne det va en riktig lyckad fest......

Annas har veckan varit lugnt, va till floby med Pappa och lämnade av lastbilen.... va där en stund o kikade lite ;)
Sen så va det raka spåret till Karlskoga o hämta den andre lastbilen.. sen hem igen.... så det va den måndagen i bilen....
Annrs i veckan så har det inte hänt så mkt...

idag så har mamma varit ledig och vart hemma, vi har kokar äppelmos och gjort äppelpaj... så föreslog jag att vi skulle åka  ner till Laxå, till bowlingen för lunchbowla, så vi åkte ned till kl 12 och bowlde en halvtimme och sen käkade sallad för 79:- tycker jag va helt överenskommligt... så det ska vi fortsätta med mamma o jag varje gång hon är ledig ska vi åka ned =) ... slåg ju morsan med me 50 poäng fick in lite strikes så ;)





Nu har halva oktober gått med, inte långt kvar tills det är november och då är der inte låångt kvar till Jul & Nyår...=)
Men först den 28/11 så blir det tyskland fredag till söndag, med mamma och britt, stinus skulle följt med men kunde inte , det va riktigt synd =/  men då blir det Tyskland, sen är det bara 1 månad kvar till SÄLEN  längtar redigt ska bli så kul att komma upp och få åka skidor, inte gjor de du på några år, så det är på tiden, sen att vi är enn bra gäng som ska upp med ska blir riktigt kul =)

Lovar ska bättra mig med bloggen, sakt det många gånger nu....=)




//erika





Kommentarer
Postat av: Z

Hahah nu har det varit full fart mot helgen länge...=)HAha

2008-11-05 @ 06:04:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0