Fredag 24 April...solen skiner och det är underbart...

Fredag idag = HELG

har varit fullfart hela dagen, kl är bara halv 2 och det känns som klockan borde vara minst 4 på dagen... men det är väll för jag klev upp kl 7 och inte kunde sova längre... slappade lite i soffan, sen kl 9.00 var jag ute på en morgonpromenad med Mia, gisses vad varmt det va då, kunde lätt ha gått i kortärmad =)
Igår på jobbet cyklade jag bara i t-shirt det va riktigt skönt ute igår =) blev en kvällspromenad i askersund med zeeba va ute i en 1 timme och gick, och snackade massa gamla minnen och annat strunt =) alltid lika kul att gå o snacka med Zeeba... känns så himla bra att vi har börjat umgås igen, vi var ju som helan o halvan på gymnasietiden <3 dom tiderna glömmer man inte..haha...säg bara någe vi inte gjorde under den tiden =P

Idag har jag hunnit med rätt mkt, har städat hela huset, är inne på den tredje tvättmaskinen som snart är klar och snart diskmaskinen med.. här städar det o fejas =P till lars kristerz och lite annan dansmusik ;)

Sen blir det tåget till hallsberg för lite inhandling på bolaget, sen möta upp stina och åka till henne så hon får snygga till sej...sen bär det av te Sandra på födelsedagskalas =D ska bli riktigt kul....

Har ju tagit lite kort med mina kamera...tänkte lägga upp lite o visa =)


spindelmannen på promenad på vårat golv....


mammas orkidè



liten och söt =P



ne ska börja göra mej iordning för kvällen nu ;)

Ha en underbar fredag =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0