God morgon...

Så var det tisdag igen....dax för en ny jobb dag.. men börjar inte förens vid halv 10 men måste ändå ta tåget vid 8 =/
Men får ändå lit sovmorgon =) så ska inte klaga.....

Inte för jag är så insatt i fotbollen och ösk, men går ju inte undgå eftersom man jobbar med en hel hög fotbolls gala killar...ösk mötte igår helsingborg trodde de skulle åka på så mkt stryck men tydligen inte...när jag öppnade tidningen imorse så hade ÖSK vunnit med 2-0... konstigt hur gick de till..men men de e bara att gratulera!!!!

Vill bara att april ska g fort så de blir 14 maj då ska jag o mamma flyga till tyskland, Berlin till min morbro så ska vi besöka Tropical Island är europas största inomhus bad =) o såå har man den lyckan att min morbror bor granne med detta =) man ser det ifrån hans hus =)

Tropical Islands ligger söder om Berlin i orten BrandDetta är Europas största äventyrsbad med pooler, vattenrutchbanor, laguner, regnskog och det finns även underhållning i form av shower med sång och dans. Badet ligger i en hall som var planerad för att bygga luftskepp


detta ska bli jävligt kul ;)  Gustavsvik släng dej i väggen!!!



niice





www.tropical-islands.de


Ne nu måste jag sätta fart så ja hinner med tåget!!!!

Ha en bra dag!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0