Nu får man ju nästan skämas =P

Är det 2 veckor sen sist?? stackars lilla blogg o jag har inte uppdaterat dej =/

Har vart så mkt de senaste veckorna och ja har inte haft lusten att skriva blogg...

Vad har hänt sen senast då???

Påskhelgen = blev det fester, årets första grillning och umgås med mina underbara vänner =)
Långfredagen blev det först grillning i viiiby hos stina och tobbe...sen vart det vidare på förfest i fjugesta buschen =P och efter det bussen till motala för dansa loss till wahlströms och black jack =) en riktigt trevlig kväll ;)
Påskafton var det en bakisdag med påskmat och en lugn kväll hemma....
Påskdagen blev det återigen grillning i viby och gott dricka.. och sen vidare på fest i vretstorp =)
Påskhelgen va en redigt bra påsk tycker ja =)


drickat för helgen ;)  blev många goda p2 drinkar ;)


puss i påsk

( fler bilder finns på min bilddagbok och facebook =) )

O veckan som kom var det jobb som gällde hela veckan låång, förrutom fredagen då jag va lite "ledigt" och va i örebro o körde på mamma o hennes vänninor.. så fixade jag till mina naglar med =)
På kvällen åkte jag till min underbara vän Zeeba och hennes man "Mulle" va där på lite grillat och spelande av kubb med Mulles brorsbarn... senare på kvällen blev det vidare till "någon" jag o namn=P där det satt folk o drack lite s det blev lite surrande där...sen crusiade vi runt i a-sund =P sen hem te zeeba o Mulle för lite eftersnack o sen styrde jag volvon hem runt 00.00 tiden =) Va en mysig kväll o läääängtar tills nästa gång =)


mulle, zeeba o bakom kikar kalle fram...bildbevis på att mulle plockar ur diskmaskinen =P
Och igår va jag ute på promenad och grillning med mamma o ingrid, fottade lite med mina nya kamera som jag fick hem i tisdags =) och sen krattade ja o mamma gräsmattan =/ inte lika kul..så grillade vi o slappade i soffan skönt...=)
Idag har det inte hänt mkt, vart ute på promenad med mamma, sen har jag suttit och läst ut min bok jag började med igår...
Måste alla läsa Grevgatan 22 heter den... redigt bra =) en sådan bok man inte kan sluta läsa....


måste ni läsa




min nya kamera =D
som jag fick i veckan =) lr fick o fick ja beställde den och kostade ju några kronor med... men är sjuukt  nöjd med den...
har även köpte till en snygg väska ;)


ne ska ta o kika lite tv.. vi höres alla goa!!!

Pössssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0