Onsdag 22 April

Onsdag bara 2 dagar till helgen =) När måndagen kommer så känns de så långt till helgen men de går rätt fort ändå.... har jobbat måndag,tisdag, idag och imorn vad jag vet känns bra, pengar går alltid åt på någe vis =P

När jag gick ifrån södrastation till jobbet imorse så va det någon i någon slags arbetsbil hann inte se va de stod på den som tutade på mej.... tycker inte om de där när folk tutar hann ju inte se vem de va...o kände ja den personen? o varför tutade han? det är andra gången på en månad som någon tutar på mej!!!!! Fan stanna o säg istället vad man vill =P haha... men men kan ju inte va att ja gick ivägen ifall för jag gick på gånbanan... jaja...
Någe som är kul med mitt brevbärar jobb är att sen jag började i oktober så har vågen bara visat mindre o mindre =) det är kul... ja som e såå dålig på att träna, är ett bra jobb ja har, får betalt för att motionera =P inte dåligt....

Sitter och pysslar lite, men med vad är hemligt får ni se efter helgen, kan inte säga detta nu... sitter o lyssnar på musik blir såå party sugen kanske ska knäppa en cider ;) vore gött.... men på fredag är det födelsedagskalas hos sandra =) det ska bli riktigt kul =)

Annars händer det inte mkt i mitt liv, bara en massa tankar o funderingar som kommer tillbaka... vill inte ha dem, men de vill inte lämna min skalle =/  vet inte vad man ska göra..... usch hatar sånthär... men men måste ju leva för det....

Ne ska fixa vidare med mitt lilla henmliga och sen kika lite tv =)

SKöt om er alla!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0