Peppad som tuuuusan ;)

Torsdag snart helg =) ska li gött.... blir nog en slöis helg för att ladda till nästa fredag ;) Nästa fredag då j*vlar.... ingen ska förstöra den kvällen!!!! Stina & Jag ska supa gärnet, och SANDRA du ska med ;)





Idag har jag vart till Hallsberg till stina <3 på salongen och hon har fixat slingor i min kalufs...som alltid massa skit snack =P  alltid lika kul... hihi
efter det tog vi en lunch på god smak.. sen gick jag och tog en 30 min solning såååå gött =)
Sen åkte jag hem och va ute o gick i det underbara vädret med Mia =)
Och nu ikväll har jag vart på möte mellan 17.30-21.30 =P



Snälla ni som kommentera va inte anonyma HATAR det!!! vet ju inte ens vem som skriver....=/  tycker de e sååå synd...


ne ska ta sova ifall de ringer imorn om jobb... såg att de hade ringt 4 gånger ikväll.. glömde ju mobilen hemma...=/


Kommentarer
Postat av: Trixie

Jag är inte anonym iaf.. :D

2009-04-03 @ 09:00:33
URL: http://triix.blogg.se/
Postat av: Trixie

det är ok, med dig med? :)

2009-04-03 @ 19:57:05
URL: http://triix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0