SM GULD TILL VARGARNA IFÅN VÄRMLAND =D

YEEEES.. där satt den.... SM GULD till FÄRJESTAD!!!!!!


Sikken match både jag o mamma satt o hoppade upp o ner i soffan av spänningen!!!


Sm guld till Färjestad


Nu har man tagit lite påsk "ledigt" hade kunnat jobba hela veckan om jag velat, men fredagen är jag tvungen och vara ledig och imorn torsdag skulle jag o Stinisen ses i hallsbrg för att besöka "gröna" affären och sola lite =)
och de här tre dagarna har jag slitit som ett djur på jobbet.... idag cyklade jag i spöregn med min förskylning.. bra va!!!! det är väll det sista man ska när man är snorig o ont i halsen att vara ute och cykla i regn o bli blöt och kall... men va gör man inte... ställa upp för jobbet ochäven få lite pengar =)
Så jag ska vila upp mej imorn.. för på fredag då är det bara vakna och åka till stina & tobbe och börja dricka =P
-vi ska börja i tid, vi börjar kl 08.00 (Stina)
Ne fredagen ser jag verklign fram imot... vet till och med hur man ska klä sej o fixa håret.. haha.. vet är lite störd=P
Har ifall lovat bort en dans, så har ifall en dans som ja ska dansa om man kan stå på bena =P hahaha
Ne det ska bli kul och svänga om lite o träffa folk....

Synd att Zeeba inte kan vara med och svänga om de lurviga... men men hon har ju sin orsak...och det är en bra andledning. När de kikar ut ska "Molgan" lära H*n den allt ja kan =) haha och till godnatt saga ska h*n få lyssna till alla fylle slag jag o mamma zeeba har vart med om i våran ungdom.... haha  de där lät inte bra.. usch nu känner jag mej riktigt gammal!!! =/


haha fest i åsbro i bastun =P kan de vart 2005 lr någe..?

Träffade även Cajsa på rusta igår... hon har oxå fått en mage... usch detta e inte kul.. snart kommer man vara omringad av bebis magar!!!!!! de kommer jaga mej =P haha......

Ne kanske ska ta o sova lite.....blir ju fortare torsdag om ja sover nu, och sen kommer fredag =D

Nattis alla sötisar!!!!


Kommentarer
Postat av: Zeeba

Vad söt du är gumman...har aldrig slutat älskat dig gumman du o jag mamma larsson =)

2009-04-09 @ 13:21:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0