Onsdag....

Tjenna hejsan.. va inte igår? =P

Fredas var det födelsedags kalas hos sandra inne i örebro =) det va en riktigt trevlig kväll =)  bilder finns på facebook....
god mingel mat och bål som gjorde susen och mkt trevligt sällskap =) Va en trevlig kväll =)

På lördan var det städadag i röfors med grillning nere vid ån... en trevlig förmiddag....
Senare på kvällen kom Stina,Tobbe & Mackan för lite grillning och gott dricka =) efter det drog vi vidare på fest i Fjugesta =) där var det drag..=) riktigt trevlig kväll =)
Helgen var riktigt trevlig som alltid när man har trevlig sällskap =)

Annars i veckan så har jag jobbat i tisdags, och imåndas var jag med stina på en shoppingrunda och en ridtur =P fast jag höll mej te en cykel där ja känner mej hemma =P hästen fick stina ta hand om!!!!

Idag onsdag har det vart underbart väder..så på förmiddagen drog jag till Askersund för marken =)
Knallade runt med Zeeba, Nate och hennes urgulliga son Adam =)


visst e han söt lilla Adam =)

Vi satt i hamnen o tog oss varsin hamburgare =) Riktigt gött!!!

Mina inköp vart
* strumpor
* marknadsgodis
* en orkidè


mums =)



såå fiiin

Imorn är det valborg =) då är planerna först grilla med Tobbe & Stina och sen på kvällen till vretstorp på parken där =)
Ska bli sköjjigt =)

Hoppas ni får en trevlig Valborg =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0