Vart en fredagskväll i Karlstad...

Hade ju inte planerat fredagen så mkt.. men bara på ca 10 minuter förändrades fredagskvällen till att köra upp lite grabbar till karlstad för att kika på hockey... Färjestad mot Hv71....
Bror körde mig till Askersund vid fyra tiden där mötte jag upp Rikard, Markus och Kim, för att köra dem till karlstad för att kika hockey.... jag och tre grabbs.. hahaha... aldrig vart på hockey live men kan säga att de va inte sista gången....=)
Resan upp gick smärtfritt... spelades musik och de drack o hade sej.... sånt man få ta men kul var det....
Redigt med folk i k-stad .. o mycket att kika på ;)  Vi hade stå plats å vi stod i Färjesta klacken ... vilket tryck =) jäddrar i mej.. hamnade mellan två riktiga FBKs fans som vart lika galna varje gång de gjorde mål...de va kramades hej vilt....=P
Färjestad gör entre på isen....


 
bröderna rongedahl sjunger nationalsången....*rysningar*

Matchen slutade ju 4-1 till färjestad...då var det tryck på klacken... matchen slutade runt kl 22. så va de bara pallra sej till bilen och ta sej ifrån parkeringen som tog kanske 30 minuter om inte mer.... men men vi kom iväg... sen va de bara styra svarat faran mot örebro för o släppa Markus på harrys och köra Kim och Rikard till askersund där de skulle festa vidare.... ja va kvar en stund i väntan på bror men ja tackade för mej o åkte hem te min säng för o sova ja va döden själv.. redigt trött....
Men det va riktigt kul....kan säga att det blir fler matcher o kika på .....=P

Ikväll vet jag inte vad som ska styras... kanske stina... lr någe.. lr antingen en hemma kväll =)

Tjipp tjillevipp på er....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0