Fredag...

Så va det helg... igen... veckorna bara flyger förbi en, hinner ju knappt med, fast de e ju bra blir det snart oktober ;) men sen kan det slå ner på farten....

Märks nu att det börjar bli höst, blir mörkare på kvällarna... de är mysigt, får man börja tända massa mysiga ljus och ha det mysigt =)
Det är nu man ska ha någon att komma hem till, någon som kramar om en när man kommer hem ifrån jobbet och tar han om en, någon att mysa med i soffan och bara ha det mysigt tsm.. men men en annan fårla göra sånt själv.... =/ inte lika kul, men vad gör man??? saknar det att någon kramar om en och visar att den tycker om mig för den jag är... men men sånt e livet mina vänner... vissa är två andra ensamna....
Tycker om hösten, träden byter färg och det blir friskare luft, skönt... och sen kommer vintern med massa mysig snö...=)



Blir en hemma fredag ida, va lite små sugen att ut på krogen ida, men de blir inget med de, blir en hemma kväll med film, antingen män som hatar kvinnor ( älskar den) lr wallanders nya tjuven...
Imorn blir det till stina och klippa o färga, ingen anning om vad jag vill göra, men trött på håret är jag, tror stina ska få fria händer o göra vad hon vill...=)

Är så rastlös, vill att det ska hända någe, vill träffa någon, vill göra massa roliga saker, här händer det ju inte ett skit, alla andra e på g med familj, hus och hela faderullan, en annan står still i tiden, känns som de går baklänges för mej, varför kan inte ja oxå ha den lyckan för??? ska de va så trögt för mej för?? visst det börjar ju röra sej lite, med fast jobb och sen resan som jag läääängtar efter såååååå... stannar nog kvar i thailand....
Ne inte deppa nu erika.. bara bita tag och göra någe....

Ha en fin fredag ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0