Ny förändring...

Har spenderat förmiddagen i stinas händer... hon har förvandlat mitt skatbo till en dröm ;)
Ni ska få se före och efter bilder...men man ser ju inte helt bra ut på korten men orka göra till sej massa =P

FÖRE:

blondie

EFTER:

brunett... =)

Vad tycker ni???

Jag är suuuuper nöjd... vart en helt ny kvalite på håret...känner att det bruna passar mer på mej...

Ne ska slappa lite i soffan, nyss sken solen och det va fint, tänkte ta mej en promenix, men nu vart det helt svart så snart kommer väll regnet....
Senare idag ska jag åka och hälsa på i viiiby city... se vad det hittas på för bus där...=)

Ha en fin lördag alla rara...

KRAMAR!!!


Kommentarer
Postat av: Linda

Mycket bättre ;) Kanon !

Kram kram

2009-08-29 @ 16:25:10
URL: http://eaglestar77.blogspot.com
Postat av: Erika

Tack Linda =)

Hoppas ni får kul ikväll o ta en grogg för mig med ;) Kramis

2009-08-29 @ 22:47:58
URL: http://eriiiikalarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0