God morgon på er!!!

Kl är snart 05.00 har snart vart vaken en timme... o inte börjar ja jobba förens kl 07.00 kan man ju undra vad jag gör uppe nu!!!! Jo R måste ju upp tidigare nu när snön har kommit för att ploga på jobbet så då är det 04.00 som gäller, och jag vill inte ligga kvar själv så snäll som man är kliver man upp  och så får man en stund tsm på morgonen o käka frukost sen får man skjuss hem så nu sitter jag i lägenheten och myser med ljus o lite tv =) bussen går om en timme... rätt skönt o kliva upp på morgonen ifall och bara tat lugnt!!!!
Idag är de köra bil på jobbet ska bli spännande, skogsvägar och larsson i en bil..haha kan gå hur som helst!!! =P

I fredas va jag o cissi te parken o shaka te Lasse stefanz som alltid får vi till kvällen så den blir bra!!!! Hade lite för fest här hos mej med bröderna sääv och brutta.. hade rätt kul, blev en del skratt och så fylla =P
Ne hade redigt kul, Du o jag cissi vi har för jävla kul ihop när det gäller parken =) Nästa gång blir Juldagen då ni... och då ska Zeeba med oxå =) Det ska bli suuuper kuuul <3

Annars ihelgen har det vart lugnt, ute och gått med Zeeba och Cornelia, va ute o käkade med R, Lotta och Andreas så hade vi film mys alla fyra och sen ute o ränner på nätterna... hihi.. så hade vi även lite Lucia mys på söndan oxå, va inte helt fel!!!! Vi håller på att planera en helg i stugan med... det ska bli redigt myyys, det blir efter jul och nyår så de ser jag fram imot...
Först är det jul mys, sen blir det festar nyår =) och så tar vi en slappar helg i stugan, hoppas snön ligger kvar då.. mkt mysigare då!!!!



Ne ska ta o glutta lite tv nu...

sköt om er alla...vet dålig på att blogga, men känner inte att bloggen är prio ett just nu =P

Heppåre!!!

Kommentarer
Postat av: Cissi

Ja det har vi! :) Ser fram mot den 25:e vännen!

2009-12-16 @ 13:52:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0