Lördag 5 december...

Hej igen!!!

Så var det helg igen =) sååå skönt... denna vecka har bara försvunnit, vet inte vart den har tagit vägen!!!!
Förra helgen var det ju kryssning för hela slanten med jobbet, vilken resa de vart!!! sov inte mkt, vi la oss halv 5 på lördasmorgonen egntligen halv 6 finsk tid och vakna igen 10 svensktid (11 finsk tid) jag o Tina (chefen) låg o prata igenom hela kvällen/natten oj vad vi skratta, va många nötter på båten som försökte massa, haha ja kul hade vi!!!!!
Lördagen blev mest dega i hytten och sen shoppa loss i taxfreen, sen spela lite på spelautomaterna....kan säga att det va skönt när båten va i land i stockholm vid halv 7 på kvällen, va de bara gasa hemmåt, va i askersund rut halv 10 på kvällen, va det bara kasta in all packning och byta lite kläder för att gå över te R, för fest.. där va lotta, andreas och gänget!!! blev att sänka en o annan grogg, men kan säga att jag tog mej 10 min på soffan va gött... =) vart även det en sen natt vi kom inte i säng förens halv 3 på natten, men kul hade vi!!!! Vakna sen på söndan runt 11 tiden av R mobil som ringde... va de bara kliva upp och köra iväg hans polares bil te kumla, jag tog pappas bil o åkte efter sen tog jag med R te marieberg skulle ha mej en dammsugare vart en röd snygging =) sen fick ja med mej R på ikea o shoppa lite!!!
Sen styrde vi volvon mot askersund för lite mat, blev super god kebabtallrik, den satt gött... blev mat, film och slapp i soffan, sen runt 16 tiden kom lotta o andreas över klädde vi på oss varma kläder för att gå lite på julskyltningen, va rikitigt mysigt!!!!!
efter det kom mamma, olof och bror o hans tjej de skulle hjälpa mej med duschstrången som rasade ner för mej förra helgen..så nu är den på plats, sen va det bara sova för Larsson, va redigt trött....
Måndag va det jobbet igen, va tunga steg mot jobbet, va inte ensam om att va sliten ifall haha...va skönt o komma hem efter jobbet blev laga mat och så kom R över på lite mat o så satt vi och kika tv tsm...kikade ullared helt sjukt att folk kan handla så mkt som de gör...fattar det inte...
Ne sen har det vart jobb hela veckan och umgåtts med R  =) va tvungen ida att gå hem o se så lägenheten stod kvar =P haha

Idag tänkte jag försöka få ordning på alla kläder och bara slappa, är ju skit väder ute och R är på lek o buslandet med sina systrar och barn!!!! Passar jag på att fixa här hemma!!! Fårse vad som händer ikväll, blir nog en slapp kväll i soffan....

Ne ska la ta tag i detta nu så de händer någe!!!


Erika på kryssning...

Måste ta tag i denna blogg, känns som jag aldrig skriver, men har vart lite "mkt" denna vecka inte haft tid med datorn...;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0