Måndag den 21 December....

Redan måndag den 21 december...bara 3 dagar kvar till Julafton, det känns det verkligen inte som att det redan ska vara jul!!! Va ju inte länge sen det va midsommar och fest =) vart tog den tiden vägen????
Tiden bara springer ifrån en, hinner ju inte med alls, snart redan 2 månader sen man var te Thailand... =(
Usch blir ju bara äldre o äldre med...haha

idag har det som tur vart helt slö dag, lugnet före stormen, för nästa vecka kommer det inte bli kul alls =/ Redan på måndag den 28 ska det börjas delas ut vår/sommarkatalogerna för H&M och Ellos och säkert Halèns med... helt sjukt, hinner ju inte vara jul förens vårkatalogerna ska ut....hemskt, sen är de ju inga små kataloger heller + att alla ska ju ha en av vaje om inte 2...iiiiisch... vill inte!!!!!!

Men först är det julafton och massa saker... såhär får man inte säga, men nästan så jag längtar mer till Juldagen än julafton, för då ska brudarna o jag te parken och rocka loss =) ska bli sååå sjukt kul!!!! Mammis Zeeba ska göra premiär på parken efter barnafödandet...hihi så ska min ständigt parken party polare med Cissi, så SKA Lotten med om jag får bestämma, kan bli så, och hörde även att Källebring även hon kanske hade ändrat sej och följer med!!! *HOPPAS* och det gör hon rätt i, för på parken har vi alltid kul brudar =)

Måste ju visa mitt julpyssel jag har fixat med... vart hel nöjd =)


min ljuslykta som blev ett tomteland ;)


Tomte nisse och Tomte flicka...

Hade ju även myspys besök i fredas av Zeeba och Cornelia, som spenderade all tid i min famn och sov så gött =)


Pluttan...så söt =)


såå söt hon är cornelia snuttan ♥


min myspys cornelia ♥



har ni sett någon sötare isbjörn ;) ♥


Imorn ska man ÄNTLIGEN få träffa Stina och Tobbes lilla Underverk Tyra ♥ kamren är redan packad =)

Ne ska fortsätta med att slå in mina julklappar!!!!

P&K



Kommentarer
Postat av: Stina

Vilka fina bilder :)

Ha det så skoj i parken ;)



puss o kram

2009-12-23 @ 16:46:41
URL: http://stinaholmqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0