Sköna söndag...

Så var det söndag igen...vart tar helgerna vägen??? bara försvinner.... men skönt att det är kort vecka att jobba tre dagar sen är det julledigt...=) ska bli skönt...
I fredas gick jag över till Lotta för att dricka lite vin och tala skit, sa vi skulle dela på en flaska vin, men den tog ju slut rätt fort så vi gick in på en ny flaska o den bara försvann den med, sen gick vi in på lite cider o grejjer.. vi hade sjukt kul prata massa skit o så kolla vi på "Tomten är far till alla barnen" den vart ju bara bättre o bättre ju mer vi drack!!!! - Döööö då tomte jävel!!!! haha va vi skratta, R och Andreas trodde väll vi va dumma i huvet, men efter massa drick så "somna" jag o Lotta i varsin ände av soffan runt 02.00 tiden, sen väckte R och Andreas oss runt 3.00 va de sängen nästa som gällde!!!! de va skönt o komma i säng....
Lördan vakna man till när R klev upp för ut o jaga men orkade inte öppna ögonen så jag somna om o vaknade runt 9, va de bara försöka kliva upp o göra lite frukost och sen knata hemmåt o fixa till mig för julmidda hos pappa i stugan... usch satt o åt i flera timmar, skulle kunnat rullat hem... va tillbaka i askersund runt 20.00, tog jag min bag in box vin o gick över till Lotta, men vi va lite slitna efter fredan så de vart bara några glas vi o så kika vi Sunes sommar o skratta o så slocknade vi i soffan igen, R och Andreas de körde järnet då va de i farten...haha, usch kom inte i säng förens 03.30, de va skönt o krypa te sängs....sa att vi skulle sova länge, så vaknade inte förens halv 11, fick man frukosten serverad när man kom úpp!! Sånt gillas =) hade en mys morgon, sen skulle R ut till sina föräldrar och sen ut i skogen o kika lite... så knata hemmåt så nu sitter ja i soffan och funderar på o se lite film och bara slappa =) Kanske slå in lite julklappar =)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0