Äntligen hemma....

Inte förens nu är jag hemma.... åkte till jobbet kvart över 6 imorse o kom hem nu runt 23.30... men ja har inte jobbat så länge.... ja gick ifrån jobbet 17.45 åkte till Laxå för att byta bil hos pappa o ta min lillebrors bil o köra pappa o ca te åsbro för att lämnas där, fick lite kina mat, o det va gött.... sen åkte jag vidare till Stinisen och Tobbe för att hälsa på o kika lite let`s dance o där bjöds det på glass och blåbär o hallon .. *mums* Efter le`t`s dance och slapp i soffan så tog jag brors bil och styrde hemmåt i natten o lyssnade på Drifters.. favvo låten är ju Komma hem... hade så gärna velat vart i Motala nu som de flesta är och lyssna o dansa till Scotts och Lars Kristers... men vart inte så... men den 13 mars ska jag banne mej dit ;) o ZEEBA du ska fixa lappen nu så vi kan ta en tripp te m-berg o skaffa oss snygga outfits till kvällen =P




Tomt i huset på blästervägen 13.. Mamma är hos mormor, henrik (bror) är hos tjejen i helgen och andre bror är o roar sig i motala, kommer väll hem inatt, sen åker han imorn te bruden o jag ensam!!! men jag ser fram imot de... ska bli skönt med en slapp kväll i soffa med melodifestivalen till... om inte Stina o tobbe kommer på någe fränt o göra....

Ne ska ta o lägga mej i sängen o sussa lite tror ja!!!

NATTIS!!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hihi tack snygging ;)

Den har ja köpt på Vero Moda.. Endast 179 riksdaler ;) finns i blå, grön & gul också.. men denna färgen är lätt snyggast! :D på oss mörka iaf ;)

2009-02-28 @ 00:22:07
URL: http://tiiniisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0