Äventyrs Tisdag...

Tisdag snart onsdag då är det bara Torsdag kvar o sen är det FREDAG =)

Idag så har jag spenderat min dag med Mia och vi som vanligt hittar vi på tokigheter.... vi skulle gå till den berömda grillplatsen i Röfors nere vid ån, jätte mysigt o sitta där både vinter/sommar.... men de gick inte som vi hade planerat.... va en så tjurig ved som inte ville ta sej alls.. den va lite blöt o trist så vi fick bara till en massa rök ( kunde ju tro vi skulle skapa röksignaler), o vem vill äta korv som smakar rök.. nej tack... så efter ett  X antal timmar och uppeldade tidningar så la vi ner projektet med att grilla vid ån, vi kom på den briljanta idèn att gå hem till mig och till baksidan och sätta oss att grilla korv/hambugare o de berömda bananerna med choklad i.... så vi gick hem till mig och hämtade mkt bättre ved hos oss som va torr o fin =P och på första försöket så fick vi eld.... så efter en stund så kunde jag grilla mina korvar och Mia sin hamburgare och till efterätt blev det grillad banan med choklad i såååå gott =)


På väg till ån...


går inte så bra....


nu e de fart på brasan.. hemma på baksidan =P


grillar, korv, hamburgare o bananerna med choklad i =)

Vart en lyckad grilling tillsslut efter X antal timmar... hahaha men kul hade vi.... imorn ska vi baka bullar ;)



Har nyss läst en en bok på ca 330 sider på två källar... det var en sån bok som man inte kan sluta läsa....

Stella & Sebastian heter den.... sjukt bra måste läsas!!!!



Beskrivning
Stella och Sebastian har varit ett par i åratal. De är det perfekta paret, som gjorda för varandra. Tror de i alla fall. När det blir tal som husköp och förlovning börjar Sebastian komma med en massa skumma bortförklaringar. Och mitt i allt trampar Stella snett på skivbolaget där hon jobbar. På en fest "råkar" hon vara otrogen med en artist som hon har hand om... Hoppsan - både privat och professionellt.

Stella flyttar ut och återupptar livet som singel i storstan. Hon hänger med sina vänner på barerna runt Stureplan i Stockholm och fortsätter sin tacksamt okomplicerade romans. Trots snedsteget är hon och Sebastian dessutom fortfarande bästa vänner. Baksmällorna är många, men Stella njuter av la dolce vita.

Men så händer det oundvikliga: Sebastian träffar Anna och känner sig redo att inleda en seriös relation. Stella reagerar inte riktigt som Sebastian hade trott. Och för den delen reagerar Stella inte riktigt som hon själv hade trott heller...


Bästa boken jag läst på mkt länge Jenny Leebs heter hon som har skrivit boken!

Nu ska jag ta kudden och sova, så ja e redo för nya saker imorn....får vi se vad som bjuds mer på än bullbakning....=P

Kommentarer
Postat av: Kicki Kaan

Läste ut den i går me...kanon bra bok.....nu ska jag in till Mia o se om jag hittar någon anna bra bok.

Kram o tack för dom goda bullarna

2009-02-11 @ 20:10:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0