????

Vet inte vad jag ska skriva, det har inte hänt någe speciellt sen sist....

Igår så var jag med Mia till örebro, hon köpte en ny telefon på netonnet, sen gasade vi polon till Marieberg för att gå på Gina Tricot o köpa oss varsin tunika för 45 kr o ja köpte ur snygga örhängen som skulle kostat 119 kr men rea till 59 kr o de e ju överkomligt tycker ja, men jag tror jag bara betalde 15 kr för dem =) den va ju ännu bättre =) sen så tog vi oss en fika, jag tog en tonfisk baguett och Mia en grillad cibatta... riktigt gött... sen så tog vi polon till hallsberg för att fixa en sak och sen fixade vi systemet och köpte oss den ny xidern jasmine/peach den ska drickas på lörda =) vi frågade hon i kassan om hon visste om den va god, men den va så ny den kom i måndas så hon hade inte hunnit prova den... så vi får se va den smakar..=)
Sen efter det så åkte Mia hem och jag gick till Stiiinisen och klippte och färgade min utväxt.... vart inge kort igår på nya frillan, men lovar ska fixa ett kort får ni se hur det vart... vi hade ifall kul....


Stina och jag i Sälen.....

Idag så har jag bara slappat, städat,tvättat lite här hemma, och lyssnat på The Spitts (inför lördan) vart med mamma till Laxå o handlat mat osv... sen va jag till Mia o scrappade lite, ska fotta så ni får se, den e inte riktigt klar, ska köpa en sak imorn så kanske den blir klar tills imorn ska jag visa, temat var Sälen...

Imorn ska jag med Mamma till örebro om ja inte får jobba, men det känns inte som en risk, har ju inte jobbat på hela veckan så...=/

Ne ska sova lite nu vi höres imorn.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0