Grattis till förlovningen ♥

Idag får man gratulera till Daniel och Kronprinsessan Victoria till deras förlovning ♥




Idag är det ju även semeldagen.. har ni ätit någon semla o hur många då?? =P Jag kan erkänna att jag har ätit EN o den va riktigt god =) tycker jag va värd en efter dagens insatts på jobbet, cyklat som en dåre.. körde min ordinarie runda + en massa extra utdelning... köpte även med mig semlor hem till bröderna, får ju styra upp det hela nu när mamma har åkt norr över till mormor .. väntar på att hon ska ringa o berätta hur det gått för mormor som har opererats idag.. men de ska ha gått bra, va ju inge allvarligt direkt, men man vet ju aldig....

Nu ska jag ta o vandra mej te sängen, är sjukt trött om kvällarna när man kommer hem... det känns mest i benen och fötterna, men de är väll bra då har man ju tagit i idag.. kanske kan ge lite resultat med =P

God natt på er alla


Kommentarer
Postat av: Anonym

Najs ;) Mm jag vill gärna se dem!

Ska kika ;) Allt bra idag gumnmaN?=

2009-02-26 @ 20:35:10
URL: http://tiiniisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0