Hemskt...

Va det någon mer än jag som såg kalla fakta igår???? det va det vidrigaste jag sett.. brukar inte va kräsen för starka bilder, men jag trodde jag skulle kräkas när de plockade de stackars levand gäsen.... och inte nog med de..de sydde igen gäsen om de fick för stora sår i huden... ingen bedövning lr någe... hur kan man göra någe sååå hemskt??? Kan säg att det va inte direkt mysigt o lägga sig under duntäcket igår när man skulle sova!!!! det är ju djurplågeri utan dess like.... en vetrinär som var med i programmet sa de att när de plockar gäsen levande sådär så är det samma sak som de skulle slita av håret på oss människor... =/ , ja som skriker rakt ut om någon drar ett hårstrå ifrån mig.... gå ju inte föreställa sej hur det känns för gäsen... de är ju individer de med!!! Det va et hemskaste jag sett på läääänge!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0