Måndag... ny vecka...

Så var det måndag igen... o inge jobba....börjar bli sjukt tråkigt att gå hemma, men som tur är ju att Mia oxå går hemma o bara jobbar ibland, för då kan hon o ja hitta på saker så tiden går, ta våra dagliga promenader och snacka skit med!!!! alltid lika trevligt... lr bara gå o njuta av det sköna vädret som de har vart ida...=)
Hoppas de är lika fint imorn, för om det är det ska jag o Mia ut på äventyr i röfors =P

Måste ju berätta om helgens bravader...
Fredagskvällen spenderade jag i soffan med Mia och Mamma och vi kikade på Let`s Dance....
Lördagen tog jag det lugnt och packade ihop saker till kvällen och för övernattning i Viby.... Sen åkte jag till Stina o Tobbe i Viby och där bjöd dej mig på lassage och vi knäppte dagens första cider.... sen vart det en runda Uno och jag vann =P sen så började vi fixa oss snygga inför kvällen.... Käkade popcorn och tog en bira under tiden..... sen när vi va snygga och redo för kvällen åkte vi till vretstorp för lite mer förferrre hos någon rolig prick...som hade rena djurparken, en hund om jag minns rätt hette ella och en sköldpadda som hette harry...=P och där fortsatte vi med vin o Seemensfriend (vet inte hur det stavas) shotar sjukt goda smakar halstabletter =) och vid halv 8 kom våran skjuss och vi åkte till Kumla... där var det mingel med champange... det va kul.... senare så spelade The Spitts vilket drag det var, sjukt bra de är... va ca 500 pers som var och kikade... riktigt kul... sen fortsatte kvällen på disco dansgolvet...=) Det va en riktigt trevlig kväll ;)



Stina & Jag är på G ;)


Ella


Harry flyr för livet...=P



Kissepasue... fint kort tycker jag, varken jag lr fotografen minns när det togs under kvällen =P


THE SPITTS

orkar inte lägga upp fler bilder finns på facebook lr min bilddagbok....

erikalarsson.bilddagboken.se

Ne nu ska jag sova och ladda inför imorn och våran utflyckt =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0