TRÖTT

Ni får ursäkte att ja inte bloggat på ett tag... men igår jobbade jag 07.30-17.30 och är inte hemme förens efter 19, då var det duschen som gällde och sen kika lite tv o sen va det sängen kl 21 och sen ringde kl 05.30 imorse o dax för en ny jobbdag... har varit ute o cyklat idag ifrån 08.00 till 16.30 o det känns i min kropp, har kört två svängar ida med min postcykel en sväng på 2 timmar spring portar och en på nästan 4 timmar villor + springportar.. försöker hålla tempo i trapperna, är väll därför man e slut i benen nu ikväll....tror jag sk sova efter jag bloggat klart.. ska jobba imorn med..men det behövs för pengar går det åt...=P



såhär känner jag nu... dax för sängen!!
God natt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0