Äntligen min....;)

Får aldrig fart på skrivandet i min blogg =/ vet inte va man ska skriva...får sattsa mer på min blogg nu när det är nytt år och allting =)


Lovade bilder ifrån sälen men orka läga upp alla... så kolla min bilddagbok istället där finns de flesta ;)

http://erikalarsson.bilddagboken.se

Skönt torsda imorn sista dagen på jobbet sen e de HELG =) har tagit "ledigt" på freda... för då ska jag ta tåget till Falköping för att åka till familjen Eriksson.... Emma darling fyller ju 18 år på lörda kan man ju inte missa... så det blir fira henne på fredagen med släkten... sen på lörda blir det åka till skövde för att se va den staden gå för ;) ska bli riktigt kul.. örebro e ju inte mkt o hänga i granen!!!!

Fick ida min nya "älskling" som ja kommer spendera mkt tid med nu, redan avklarat ett avsnitt....
står så fint i mitt glaskåp...=)


såå fin så....


Ne ska se ett till avsnitt sen sova, ska upp tidigt imorn!!!


Puss o kram erika....


Kommentarer
Postat av: Zeeba

fy sablarns vad orättvist ;)

2009-01-14 @ 22:36:34
URL: http://zeeba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0