Fredag och helg...

Ida har jag spenderat min dag i örebro med mamma, massa shopping och gått lite på hindersmässan (årlig marken i örebro) har vart en suuper dag... hittat mkt bra saker...=)
De som köptes idag:



* 14 par strumpor för 100 :-
* 2 par sloggi hippsters för 59 :-
* 1 Sjal för 99:-
* Shaker för 89 :-
* Fondation och pensel för 498:-

och sen denna raring =)


helt kär i den... o så va det ju 50% på den så den kostade mej 599:- sååå nöjd....

sen så vart det styling för datorn med....för bara 40 kr förvandlade jag den till nästan en "ny" dator...=)

Före:



och efter :


riktigt snyggt....=)

Tack för en underbar dag mamma....

Nu ska jag äta ostkrokar och se Let`s dance med mammis!!!!

Ha en trevlig kväll alla!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0