Hemma igen =/

Skriver lite snabbt, är hemma nu, kom igår... så va man hemma igen efter en vecka i sälen, va veckan gick fort...men va vi har haft kul!!! Mkt skratt o kärlek... hahaha... kommer inte glömma denna vecka ifall!!!

Sälen 28/12-08-4/1-09 bästa i mitt liv!!!!!!

Ångest o va hemma igen ju.... vart perfekt vecka med solsken varje dag o klarblå himmel o ca 10-15 minus helt perfa!!!!! men igår när vi åkte hem visade termometern på -28 då e det kallt....

Skriver mer och lägger in mer bilder när min kamera har hittat hem igen ;)





Jag på Nyår i min nyårsblåsa = P

Kommentarer
Postat av: Tina

Sötnos :)

2009-01-06 @ 00:29:39
URL: http://tiiniisen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ursnygg ;)

2009-01-06 @ 17:24:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0