Lördag.....

Lördag... skönt... bara slappat idag, rensat min garderob på kläder, slängde en hel del, har lite kvar och rensa men det fixar jag imorn... känns som de blir lite mer plats nu men inte mkt... o de e la snart fullt igen.... få slå mej på fingrarna inge mer shopping av kläder... lr så får jag slänga ett plagg för varje nytt ja köper!?!?!

Ikväll så vart de först ner till kina restaurangen i laxå käka där och sen bar det av te bergfästet för laxå revy, premiären ikväll, röda mattan o allt..=P e ju tradition för mig, mamma och britt att gå på revyn varje år, lika bra som alltid, fick skratta mkt!!!! ne så de har vart en trevlig kväll...




nu ligger jag i sängen o kikar lite sex and the city men känner att det skulle vara gött och sova lite!!!

God natt allla!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0