30 juli 2009

Ida vart de en kort dag på jobbet, o inte fick jag köra min bil runda hellre....fick ta en annan runda på cykel för hon som tog min bilrunda orka inte cykla lr va de va...o jag som ville köra bil ida...typiskt, så jag fick cykla o dela ut i varberga =/  tur de va lite post så det gick fort.... lukta skit i varenda trappuppgång o galna hundar,  va ju nära på att bli av med mina fingrar ida för en galen schäfer som körde upp sina käftar i brevinkastet.
Va så att jag skulle dela till en som bor i lägenhet och vanlig dörr med brevinkast som man fäller ut o så skulle ja stoppa in brevet, o precis när jag stoppar ner brevet står det en galen hund på andra sidan o börjar gapa o skälla, satans rädd jag vart såg bara en massa tänder, vart livrädd o sprang fort ner för trapperna... Hundarna brukar ju höras när de skäller inne i lägenheten men denna hund stog fan o vänta på mej.... andra hunden som skrämmer livet ur mej, en annan bet ju sönder en tjock tidning för mej som jag skulle dela te en lägenhet... ja kan hända mkt på mitt jobb.....

Efter jobbet gick ja upp på stan, o när jag är på väg upp, cyklar de om två tjejer kan de vart mellan 25-30, sen stanna de lite längre fram och när ja kom närmare så ursäkta sig den ena tjejen o sa de - Fan vilka snygga byxer, vart har du köpt dem? Tack så mkt sa ja, köpte dem på Gina Tricot förra året på rean,  - Jaha, ja de va skit snygga , sånna vill jag med ha sa tjejen o tacka för sig...
Haha ja inte varje dag man blir stoppad på stan för man har snygga byxer....



så speciella är de la inte för att man ska bli stannad på stan för??

o Äntligen har jag hittat mej ett par snygga sandaler som passar mina udda fötter =) , passar ju bra nu, de regnar ju bara... men te nästa sommar o te thailand ;)
ska ta kort, men orkar inte nu....blir sova...fötterna värker efter allt gående idag på marieberg o överallt....

Tackar för mej...o hoppas på att DET INTE REGNAR imorn.....har min långa runda imorn =/



Mvh Erika ;)

naturell erika, utan smink o konstigheter =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0