Älskar, Älskar inte...

Tjipp tjillevipp.....=)


Snart mina, ska jag ha o slå klackarna i taket med =P

och även denna mys när hösten/vintern kommer krypades

mysigt....
Inte klokt detta, nästa lördag är det redan 1 augusti...va är detta??
Vart tog tiden vägen??
Snart min födelsedag o då kommer hösten...egentligen mysigt när mörkret kommer, man får elda massa mysiga ljus och bara myspys...men inte kul om man är ensam...
men fårla se till att ge mej ut på "köttmarknaden" och kolla läget =P
Vill hellre hitta mej en lägenhet först och kunna flytta, orka dra med massa killar hemma hos mamma =P haha
Ne men kärleken kommer när den kommer, när man minst annar står den i farstun....=P

Snart min semestervecka över...fort den gick då...fast vart gött o bara varit med.... har ju ifall vart i Gränna, Jönköping, Ullared osv.. Och igår på Lars Kristerz, va la helt okej, men de slår inte motala ifall....
Nästa vecka är det dax och jöbba igen...hoppas vecan går fort på lördan blir det nog Liseberg =D med maaasssa trevliga och mysiga människor...sen helge efter är det ju gropafesten som jag tänkte göra premiär på...ska bli kuligt...

Efterlysner sällskap:
På lördag är det Lasse Stefanz i Olstorp ingen som vill med??


Ska kika på en ny film, ida har ja sett Footloose, Bröllopsduellen, och Wallander Skulden/Hämden...känns som ja bara glott film ida...har ju bara regnat ida så...
 vill ju se nyaste wallandern Kuriren....ingen som har den o vill komma över o se den med mig ;) ??

Kommentarer
Postat av: stina

vilka fina grejor du köpt! kanske en sthlm runda till hösten :)

puss o kram

2009-07-23 @ 22:29:29
Postat av: stina

jätte fin blogg!

2009-07-23 @ 22:30:28
Postat av: Erika

Tack så mkt, den får duga så länge =)

ja det måste vi göra, får ta med källebring oxå, får vi ta en tjejdag i stockholmo =)

Pösss <3

2009-07-23 @ 22:53:56
URL: http://eriiiikalarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0