Man lär sig på sina misstag....

Tur att man lär sig på sina misstag, fattar inte hur man kunde va så förbannat blind, suttit och tänkt på de idag, vilket jävla skit man levde i då....tur att man fick upp ögonen och vakna till liv och såg vilken skit man satt i...
Ångrar så in i helvete att man va för snäll....sånt man får lida för nu..men men...
De är ju efter allt detta man börjat leva...tagit hand om sina vänner som tur fanns kvar... vännerna ska man aldrig lämna för någon annan... Har börjat haft kul igen, och träffat massa nya vänner som man har sjukt kul ihop med!!! har gjort såå mkt kul det senaste året..är såå glad för det....länge sen man hade så kul ;)

* Sälen över nyår, bästa någonsin
* Kräftskiva hos Stina & Tobbe
* Alla gånger i motala
* Valborg...haha
* Parken i Vretstorp...;)
* The Spitts i kumla...
* Folkrace helgen i Vimmerby med Stina & Tobbe
* Skara Sommarland
* Kvällen den 8 Juni (måndag) då Stina <3 berättar om att hon & Tobbe väntar barn <3
* Zeeba & Jag har hittat tillbaka till våran fina vännskap <3

Finns många roliga stunder man kan ta upp....och de e inte slut än....Ne de e nu livet börjar och man kan leva det som man vill =) Kan styra själv..... Det kan bara bli bättre nu!!!!



Älskar alla mina vänner...bästa jag har!!!
Utan er hade ja inte klarat mej....


Kommentarer
Postat av: stina

så himla rar är du. älskar dig.

2009-07-23 @ 22:55:24
Postat av: Erika

Det är du med hjärtat ♥ Älskar dig med, du är min bästa vän ♥

2009-07-24 @ 14:14:19
URL: http://eriiiikalarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0