Husvagnen redo, Jag är redo, packningen klar!!!

Nu är det bara invänta morgondagen, jobba först tyvärr =/ sen blir det skynda sej te hallsberg där resan startar och målet är Vimmerby  vi fårla se hur länge kärran orkar hålla ihop =P

Nu ikväll har Jag, Stina & Tobbe röjjt upp i husvagnen städat den fin o dammat o hatt oss, mkt skratt som alltid ;) Detta kommer bli en cirkus av dess like men kul ska vi ha, kameran är laddad så resan ska dokumenteras in i minsta detalj ;)
När vi städade husvagnen gjorde tobbe en upptäckt husdjur snigel bebisar som hade satt sej fast på utsidan...så vi ska se om de hänger kvar hela resan....

Usch jag är så uppspelt så jag kommer inte kunna somna på ett tag, är alltid de när jag vet att det kommer hända någe kul dagen efter.... just det köpte ju mina heta gummistövlar idag ;) Rosa med snörnig...de ni sexigt värre =)  lovade kort men de glömde jag o nu e dem i viiby i vagnen o sover där, så ni får kort efter helgen!!!

Nu igen blir gaaalen av nyfikenhet när ni ä anonyma o kommentrar.....gör inte de... rädd att andra ska se? kan ja ju byta så jag väljer vilka kommentarer som ska synas i bloggen att jag läser dem först?? lr så sätter jag lösenord att bara vissa som känner mej får läsa min blogg......

Ne kanske ska inta sängen nu...tala vett med kudden....ända sällskap jag har...=/

God natt alla <3


haha kommer vara ja,stina & tobbe i husvagnen med tre stödben =P

Kommentarer
Postat av: stina

hahha det var den bilden ja mena!! hhaha

2009-07-10 @ 07:45:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0