Ingen kan älska som vi....


bara älskar den låten med han, men låten är bättre på skivan...(spotify)

Redan onsdagkväll snart torsdag, vart tar veckan vägen? sjukt fort de går då...
men de gillar jag för då e de snart fredag och helg =)
På fredag ska jag ut på dejt ;) de ni.... ska te Askersund och träffa Zeeba så ska hon o ja ut o lyxa te med fin middag =)
Och på lördag blir det en heldag Liseberg, o hej vad här ska åkas karuseller, och sen ge spökhuset en chans, sist gick de inte så bra....o varför de tar ja inte här e ju lite pinsamt =P
Men det ska bli sköjj......
Idag vinkade jag av Stina o Tobbe när de klev på bussen te sthlm för de ska ut o åka båt te tallin....
Delade ju post i närheten så jag ringde o mötte upp dem o surrade med dem tills bussen kom.... så söta de två och snart blir de tre =) Ska bli såå spännande!!!!

Idag & igår blev det shopping, sprang bara på dessa klädesplagg o de skrek att de ville med mig hem.. och jag kunde inte säga nej...;)



min volang kjol som jag köpte ida,rea rea rea =) ska med te thailand....
tyckte den va söt på någe vis....linne o leggins te...= niiiice


igår hitta ja denna fräna klänning på rea på cubus, den är rätt lång, men sen kan man knyta upp den i underkjolen så vips så blir den kortare o het... gillar dessa tubklänningar...

kort får ni sen när de sitter på....


Ne sova nu & lyssna karlavagnen som alla tanter gör =P

Imorn e det rally larsson ute på närkeslätten....o sen blir det fika dejt med Cajsa o bebismagen =)

Sov gott alla söta....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0