J*vla skit dag rent utsakt...

Tyckte dagen skulle bli så bra idag, men de fick ja för det....
Började med när ja skulle ta lunch öppna matlådan då va den möglig.....F*N....(matlådan va min brors men han hade ju inte tagit med sej den på nåra dagar, så hade ja ingen imorse matlåda ,så sa mamma ta henriks...fick ja för de med)
Jaja får la bli en burgare på max eftersom ja hade bilrunda.. sen flöt dagen på tills när ja va tillbaka på jobbet bytte om skulle gå hem kolla så jag hade med allt, mobilen,plånboke o sen plåtasken med körkort och baknomatkortet, för ja plockade över bankomat o körkortet te en såndär plåtsask lättare o ha med sej när man kör bil... ne då hittar ja ju faan inte den, vänder ut o in på mina shorts finns inte, vänder upp o ner på bilen typ två gånger finns inte... och jag är 110% säker på att ja hade med mej den utifrån max när jag hade köpt mat o ja la den i bilen... hittar den inte...blir gaaaalen!!!!
hatar sånthär...ska köpa mej ett senilsnöre med en påse så ska ja ha den runt halsen med både mobilen och plånboken i så vet ja vart ja har allt....

Blir att leta mer i bilen imorn, för ja va ju knappt ur bilen idag när ja körde....
Sånthär kan jag bli galen på.... o kul inge körkort, man får ju köra men man ska ju ha någon giltig id hanling o pass har ja ju inget för de snodde dom ju i tyskland!!!!! o fixa nytt körkort tar ju ett tag, o va faan ska ju kanske te vimmerby nästa helg... bankomatkortet är spärradt o nytt beställt så de hinner ja la få ett nytt te nästa vecka hoppas ja...

Ne sånna här dagar ska man fasiken gräva ner sej!!!!!!



Nu ger ja faaan i detta....Inte min dag för fem öre....

God natt!!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas du hittade körkortet vännen! Det ligger nog i bilen bara att du missa det igår! Hoppas att denna dag bjuder på lite mera posetiva ting!!

2009-07-02 @ 11:55:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0