Kulig Lista!!!

Härmar alla andra och lägger in denna lista...sno den gärna =)

Det som står med fet text är det som jag helst väljer. Där det inte är fet text på någon alls betyder att jag inte väljer någon och där det är fet text på båda innebär att jag väljer båda. :) 

ful & lycklig - snygg & olycklig
plugga - jobba
bada - duscha
jordgubbar
- banan
choklad - vanilj
sola - bada

pool - havet
skidsemester - solsemester
singel - förhållande
planering - spontanitet
glass - godis
passion - trygghet

svensk sommar - charter
landet
- storstan
känd för skönhet - känd för intelligens
romantiskt
- dirty
kaffe - te
porrfilm - naturprogram

banta - träna
the body shop
- nivea
spy - ha diarré
lyx - budget
ramlösa - loka
förfest
- efterfest

pizza - thaimat
yoghurt
- filmjölk
ge - få
aldrig mer dansa - aldrig mer ha sex
anorexi - fetma
TV - data

kanelbullar - brownies
hemmafest - utgång
raka av allt hår på  huvudet - sluta raka resten av kroppen
älskad - framgångsrik
skräckfilm - romantisk komedi
- springa

popcorn - chips
kärlek utan sex - sex utan kärlek
vacker - sexig
risifrutti - chokladpudding
kjol - shorts
skogen - stranden

familj - vänner
hav - sjö
jul- påsk
guld - silver
nyår - midsommar
berg-&-dalbana - vattenrutschkana med stinisen...




Säg som det är bara.....

Kommentarer
Postat av: Anonym

den tog du från mig va? ;)

2009-07-07 @ 21:15:08
URL: http://tiiniisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0