Så var det söndag ingen...Jobba imorn efter min mini semester...


Så va det söndag igen....imorn är det dax att jobba igen efter en veckas semester...
Igår var jag o mamma i Tycke på folkrace, alltid lika kul och sabina racer bruttan vann alla sina tre heat och även A-finalen!!! Hon är la bra grym...


hej o hå va det går....

Efter folkracet va det hem duscha byta om och tända grillen o dricka lite vin....redigt gött...va bara jag mamma och anita, men vi hade kul för de....sen tog vi cyklarna o cykla te laxå för att ta bussen te olstorp för att dansa te Lasse Stefanz =)
Bussresan ner va ju en historia för sej, ac la av satt o svettades ett tag tills de fick fart på dem, vi skratta o hade oss så jag trodde jag skulle kissa på mej =P haha...va vi skratta, o anitas kommentarer till allt, fattar inte vart hon får allt ifrån...
Men hade kul med mamma o hennes kompisar.. fick ju inte med mig av mina egna så fick ja hänga på mamma o co....


såå bra, bästa spelningen ja vart på med dom...

Olstorp måste alla besöka vilket mysigt ställe... finns både dansbana o disco...såå sjukt kul..
Fick allt dansa lite... första ja dansa med kunde ju faan inte dansa, så va han så "på" så usch, ne så han dissa ja, vart la han putt för, men nej tycker inte om när de ska klänga o försöka massa när man säger nej...så tack o hej sa ja...
Blev uppbjuden av en annan kille som kunde dansa va kul det va, bugga massa...sen blev det någon lugn med... Han hette Magnus o va ifrån utkanten av Floby, o där har ja ju mina vänner... ne han va jätte trevlig o rar...så vi dansa lite under kvällen.... sen blev det stå vid scenen o shaka loss o sjunga sååå kul =)

Filma lite med mobilen men vart inte helt bra =/

Va ju även en kille som fria till sin tjej....inte varje dag man får vara med om de...

Linda din låt ;)

 
Dåligt ljud, bara skrapar men de va den bästa låten på hela kvällen som de avslutade med...
(Rap Das Arms)

Va en riktigt trevlig kväll, synd att mina vänner inte ville bli med för de missade någe riktigt kul =)
Va hemma 4 imorse somna lite efter halv 5, sen vakna jag vid halv 11 satte mej i solen o götta mej lite, sen åkte jag o mamma te askersund för att mumsa lite glass...

Såg ju även "kändisen" ifrån ensam mamma söker Johanna Toftby....



Prata med Emma idag på msn fick ett fint erbjudande om en resa v 44-45 så måste fixa med jobbet så jag kan vara ledig för jag vill åka!!! Säger inte vart än, förens allt e klart!!!!  men vill åka, bara jobbet som måste säga ja om ledigt, ska fixa de imorn!!!!
Nu blir det duscha o slappa i soffan!!!!

Tjipp Tjillevipp =)

Kommentarer
Postat av: Linn

Sv; Har originalobjektivet & canon macro 100mm 2.8, det sistnämda är som en kikare, man kan stå en bit ifrån för dte förstorar. Annars vet jag inte, finns ju 100tals :) det vi har är ju macro (närbild) du borde ha det motsatta :D nått med lång zoom.

2009-07-27 @ 19:19:27
URL: http://linnlowes.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0