SEMESTER!!!!!

Äntligen får man ledigt 1 vecka...


Lite surt men bara 1 vecka hade vart gött med 2-3 veckor ;)  men bättre än inget!!!! Får ju inga pengar för man e ledig, så missar ju inte så mkt pengar...ja som ska spara spara o sen te hösten /vintern kanske kan lämna röfors för hitta eget =)  *längtar*
Valde ju rätt vecka o va ledig med..hihi... kom ca 15 pallar med H&M kataloger och en massa Jotex kataloger som ska delas ut nästa vecka...o jag är LEDIG då =) gött slippa cykla runt med 200 kg på cykeln....

Idag fick jag fnatt när ja kom hem så gick ignom alla kartonger jag gömt under sängen massa skräp, som kastades i soptunna o så kasta jag om möblerna vart som ett nytt rum =P så skönt o rensa bort massa skräp..gick igenom några flyttkartonger med sen örebro...kändes lite konstigt..luktade fortfarande lägenheten...=/ men men livet går vidare ska hitta mitt egne lilla hem någon dag med....får vänta tills jag skrivit på papprena för fast anställning då ska jag hitta mej mitt egna place...vet bara inte vart jag vill bo... men men någe ska jag la hitta =)

Bara älskar denna låt med Kim :



Riktig mysar låt, lr bara stå och hålla om den man älskar.....mysigt....

Ne ska lyssna på denna nu o drömma mej bort..=P haha

God natt alla rara =)

Imorn blir det askersund, grilla, kika bilar och bara ha det gött =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0