Tisdag 7/7 och 2 månader till min födelsedag =)

Tisdag, imorn onsdag,, sen torsdag och sen Fredag =) Är dagarna som igår och idag så kommer det bli helg fort =)
Finnns ju ingen post o dela knappt, så man är ju klar med delninen redan efter 1½ timme på en runda med lagom post kanske tar 3 timmar...båda bra o dåligt, skönt o jobba korta dagar, me ger ju inte lika mkt pengar eftersom man änsålänge går på timmar.... =/  jaja sånt e livet ibland...

Nu har vi hittat husvagn så nu blir det husvagn te vimmerby istället för tält =) sköönt, för de kan ju bli risk för regn inte så kul o packa in oss fyra i ett tält en hel helg..så nu har vi en husvagn =) va mysigt vi ska ha det Stina, Tobbe Mackan o jag, ska ta med mej Uno.....vart ju en hit i sälen =) Linda end the family är ju redan där....ser fram imot denna helg ska bli såå mysigt så... leva svensson liv o så ska vi ju inte glömma att de e ju folkrace som vi ska se med...Vi ska hejja på systrarna Linda o Sabina... =)  Hejaheja...

Annars idag har jag vart förbi hallsberg hos Stinisen och hon har fixat till frippan på mej =P
Jag är ju expert på att tröttna fort på mitt hår, så nu kastade vi i lite brun färg runt ansiktet så vi livade upp skatboet lite...vart suuuper nöjd.. Stina är sååå duktig så!!!!


en helt naturell Larsson utan smink och konstigheter ;)
Vad tycks??

Är ju perfekt med ny friserat hår när ja ska ta nytt pass imorn =)
Måste hitta mej ett par heta gummistölvar med te helgen ifall de blir regn...har ju vart lervälling är borta i vimmerby andra år när det har regnat, an man ju inte traska runt i tygdojjer...
Så ett par gummisar ska inhandlas imorn =)

Ne kanske ska inta bingen nu för lite sleeeping....

Snälla alla söta rara läsare va inte ANONYMA inge kul då =/  jag bits inte...bara roligare o veta vem/vilka som läser och kommenterar!!!!

Pusss o Kram

Kommentarer
Postat av: stina

Du är så fin lilla gumman! tänkte städa ur knullvagnen på torsdag efter jobbet.. bara att komma med grejer då! pöss

2009-07-07 @ 21:47:48
Postat av: Erika

Yeees ja kan komma o hjälpa till =) Pösssis

2009-07-08 @ 07:40:08
URL: http://eriiiikalarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0