Tråkigt värre...

Inte sant vad denna dag suuuuger...kunde ju lika gärna jobbat känns de som idag...usch...finns nada att göra... vart ute på en lååång promenad och lyssnat på musik, kändes bra att bara gå och gå och bara vara och tänka, men någe klokare vart man ju inte.... precis när man kliver in innanför dörren så kommer regnet...kan de bli bättre??
Ne känns som man lika gärna kunnat jobba får man ju träffa folk, här är man ju bara själv o bitter.....lr det är skönt o va själv, men inte här i huset, vill ha eget, usch blir snart tokig, vet inte va det är med mig, tror jag börjar bli en tjurkärring snart!!!!
Blir sur/irriterad för minsta lilla...har ja aldrig blivit förr, måste ta och göra någe åt detta...o jag vet vad FLYTTA, tröttnat på bo hemma, snart 22 år och bor hemma...gillar det inte alls längre...börjar bli jobbigt, snart flyttar jag vart som helst bara för att komma bort.... vill bara få skriva på papprena för jobbet, sen ska jag ut och jaga lägenhet då är det som gäller....för tänker inte bo kvar länge till!!!!
Går ju bra för alla andra, varför ska inte jag ha det flytet för??? ne för mig kraschar allting bara...går bara åt skogen jämt...kan inte jag oxå få lite flyt och tur med saker????



Ne dax att ge sej nu innan ni tror jag blivit helt galen =P

Blir att slå på en film... I taket lyser stjärnorna köpte den igår =)  hoppas den är bra!!!!

Kommentarer
Postat av: stina

men lilla du.. bara du kommer hit om du vill :)

2009-07-21 @ 14:40:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0