Tror jag börjar bli senil kärring....

Snacka om att jag börjar bli snurriga kärringa...för mkt i skallen som man tänker på om dagarna....."slarvade" ju bort mitt körkort,bankomat kort o mammas ica kort igår trodde ja....hittade ju det inte...så jag fck spärra mitt bankomat kort, så va jag helt inne på att få göra nytt körkort osv....
Men imorse när ja kom te jobbet va ja inställd på att vända upp o ner på jobbilen igen...men när ja bytte om och råkade tappa mina jobbarbyxer på golvet så lät de som en plåtlåda åkte i golvet, letade igenom mina fickor o vad tror ni låg i byxerna?? Jo min plåtlåda med allt i...hade ju för faaan lagt den i byxfickor ja inte trodde fanns, hur kan man tappa bort saker i ett par short??? så stora e de ju inte....men tydligen för mej så ja kan slarva bort saker....Blir inte klok på mej själv ibland!!! för mkt i skallen...skyller på de....

Annars ida har det gått kalas, lagom mkt post mest en jädra massa elloskataloger som e lätt o dela men TUNGA o bära o cykla runt med...men får ju träning...märkte jag ida, när ja va å stan o skulle testa jeans, tog typ 2 storlekar mindre på jeansen visst det va stretch trodde inte ja skulle få på mej dom, men de satt som en smäck =) men köpte dem inte, va inte helt nöjd...men passa gjorde dem... hittade lite underkläder på rea iställetl, köpte 4 par trosor, 1 skjal o ett linne för 187 kr =) inte dåligt.....
Inte undra på att folk vill gå med mej på stan för jag hittar fynden =P

Skönt fredag imorn =) blir nog en slappar helg.....på lörda fm ska ja & mamma möta "tysklands leveransen" i ödeshög, min morbror som kommer hemmåt =) sen lörda kväll ska jag köra mamma & anita på dans i degerfors..de ska ut o svänga om....
Blir nog själv på lördan ena brodern ska te tjejen i torsby sen skulle de te Höljes på rallycross o andra brodern ska te västerås på power meet, o mamma på dans... så ja ska nog ta mej en fläskar kväll med godis o film =) killsällskapet som fattas...men men e ju van o va självernu förtiden så de fårla duga o va själver...rätt skönt med!!!!

Satt o fundera ja vill flytta men vet inte vart...laxå går bort, kumla hallsberg icke... örebro redan bott i 11 månader inte den roligaste staden o bo helt själv o inte känna någon typ bara cajsa & martin o de kanske lämnar stan....så någe förslag om vart man kan flytta???




Ne kanske ska ta o lägga sej i tid.....
God natt på er alla...sov gott o dröm sött ;) för det ska jag ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bättre att vara singel och ha en massa vänner än att vara tillsammans med ett stolpskott!! =)

2009-07-07 @ 10:37:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0