VILKEN DAG, BÄSTA DAGEN PÅ LÄNGE =D

VILKEN DAG....MIN BÄSTA PÅ LÄNGE.. JAG FICK LEDIGT AV CHEFEN IDAG SÅ JAG KAN ÅKA TILL THAILAND DEN 26 OKTOBER MED FAMILJN ERIKSSON =D
FASIKE VA KUL, BLIR THAILAND FÖR TREDJE GÅNGEN, KOMMER BLI KALASDAGAR DÄR NERE ÖVER 2 VECKOR KOMMER VI VARA BORTA...SÅÅ SKÖNT...



Har nu oxå betsällt ett bättre objektiv te min kamera med så man an fotta fina bilder =)
Blev även en snygg klänning på rean ;)

Ne ska ta o hoppa i bingen nu, se om man kan smälta att man ska åka igen.. e ju ett tag kvar men kommer gå fort hoppas jag!!!

God natt alla söta!!!!

Kommentarer
Postat av: stina

vad kul att du kommer iväg, såå glad för din skull!!



puss o kram

2009-07-29 @ 08:52:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0