Ännu en dag gjord på jobbet!!!

Kom nyss hem ifrån jobbet... tar ju sin tid när man åker tåg o tåget går ju inte direkt när man slutat =/ gick ifrån jobbet kl 6 o som tur så gick det ett tåg halv 7 så ja va i laxå efter 7, satt o lyssnade på fotbollen så va det gasen i botten hem o slå på tv o se fortsättningen.. visst e vårat U 21 lag kalas bra o snygga speciellt Markus Berg vilken läckerbit ;)




Ne sen blir det duschen och sen söva känns det som e piss trött...o inatt vart tog den natten vägen??? la mej efter cityakuten somna typ 11 o kändes bara som ja hann lägga huvet på kudden så ringde kl 05.45 =/ suuurt känns ju inte som jag fick sova alls!!! men det e ju bra att åka tåg kan man ju sova en ca 40 min ;)

Imorn kommer min favvo dag på jobbet BILKÖRNING måste packa ner Lasse Stefanz i väskan + solbrillor hoppas ju på att solen vill skina imorn med!!!!! då blir det Lasses på högsta volym =)

Just det idag fick jag nyckel och kod till jobbet och det får ju inte vikarier så det måste betyda att jag kommer få stanna kvar även efter sommaren =) Jaggör mitt jobb som Anders (coachen på jobbet) hade sak till sandra jag stoppar ju posten i rätt brevlåda!!!! =P tydligen inte alla som gör det....haha..

Ne ska återå te tv... vi ses o höres alla raringar =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0