...............................

Somnade tillslut "i morse" vid halv 3 och vaknade kl halv 9, fatta inte vad de va med mig, kunde bara inte sova...=/

Nu sitter och poppar min ny cd med Lasse Stefanz =) denna skiva kommer bli med mig te jobbet nästa vecka då de e dax att köra bil... blir så glad av denna  musik..
Har vart ute med mormor och tagit en promenix runt röfors och plockade en sommarbukett =) Nu skulle det vara solsken och varmt så man kunde sitta ute och grilla och ta en kall cider....eller en smarrig grogg =) Lääängtar til sånna kvällar.... Nästa vecka är det ju midsommar med blir det åka ner som alltid till Lidköping och umgås med underbara familjen Eriksson ifrån Floby.... inge supa skallen av sej direkt utan bara sitta o mysa med gott dricka och silbord osv... och dans på kvällarna.. bara umgås och ha det kul + minigolfsturnering....det är midsommar det!!!!!


Sen blir det jobba hela sommaren nästan, är ledig v. 30 då vi ska upp till Sunne onsdag - söndag på dansbandsveckan, ska bli riktigt kul, älskar dansband är såå underbar stämning...
Just de v 28, fredag- söndag talar vi ju om att åka ner till vimmerby för folkrace fest =) och det tycker ja vi ska göra.... så tala tobbe& stina om vi skulle åka ner te liseberg en helg och bli barn på nytt =)  tycker även vi ska kläma in en kväll i olstorp med!!! lr??? Så mkt jag vill göra i sommar... så e de ju Gropafesten med får vi inte missa.....


Är så glad för er, måste nästan nypa mej i armen för att man ska tro det är sant!!!




Ingen singel kille som vill träffa en söt singel tjej ?? =P haha

//heppåre....

Kommentarer
Postat av: Cajsa

Vem e du så glad för =P nyfiken i en strut e jag!

2009-06-09 @ 21:23:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0