Fixar dag....

Först jobbet idag..hade bilrundan..lagom varmt i bilen utan ac, blev köra med rutorna nere... rally på grusvägarna så dammet yrde =P... va tillbaka på jobbet så ja slutade runt kl 2 =) Gick upp på stan och mötte upp Cajsa, och avnjöt en god glass i bägare blev kulglass, hallonsorbet,mangosorbet och vanlig melonglass såååå gött..pratade lite strunt, sen va de dax för mej att bege mej te spa huset för fixa te naglarna, va ju fööör länge sen å de såg verkligen illa ut.. men nu e de snygga igen =)



Efter det gick ja ett varv på stan, köpte mig en kylväska tills imorn... en filt..."svart på en kvart" = kokosolja, men ja har med mej riktigt solskyddsfakor med... sen handla jag på duka för mitt presentkort jag fått för ett bra tag sen..va ju tur det för duka ska ju stänga, blev snygga snappsglas, ljuslykta o lite kökshanddukar....
Sen vart ja såååå sugen på Aquatini melon så det blev ett besök på bolaget med på m- berg, så va ja in in och köpte stenar te naglarna så när ja åker upp för rulltrappan stod i mina egna tankar hör ja hur någon säger: -Tja snygging.. ja ba va vad nu, fatta inget... va de ju Stinafisen som stod i slutet av rulltrappan =) de va ju inte väntat... faan ja som trodde de va en snygg kille som sa så =P haha nerrå.. alltid lika kul o träffa min böna =)
Och imorn åker vi te SKARA SOMMARLAND =) niiiice niiice ska vi bada o leka av oss...ska bli sköjj....

Ne dax att söööva så man orkar vara barn  imorn =P haha

God natt på er alla "hotta" läsare....

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas ni får det trevligt i skara! Tack för igår visserligen en riktig snabbis men de kan ju va bra dem med! sorry att jag va på dåligt humör! Kramar

2009-06-27 @ 09:52:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0