Går inte klaga alls...

Idag har det vart en såndär bra dag, inga bekymer utan bara haft en bra dag....njutit av sooolen och god vänns närvaro!!!
Jobbade en sväng idag,skulle gå på upplärning idag av bilrundan ja kommer köra i sommar, fick sitta brevid större delen, sen på slutet fick jag ta hand om ratteno köra...va lite udda o sitta på högersida o köra, men det gick kalas =) blir värre o minnas hur vi åkte =S.. men men min vän kommer vara gpsen =)

Efter ja gjort min insatts på jobbet gick jag te Cajsa va där til halv 3 cirkus... hon bjöd mej på lax, potatis,sås och broccoli =) suuuper gott älskar ju lax =) och till efterrätt blev det nybakt rabarberpajj o glas ute i solen... så trevligt så =) Skulle få känna bebisen sparka men inte ville den de heller...va lugn som ett lam, typsikt... frammåt halv 7 tiden va det dax att pallra sej till stationen o ta tåget hem.. tackade för mig och gick mot station.... och när ja kom dit mötte jag Sofie Nordin och det va INTE igår.. även fast det vart ett snabbt hej hur mår du osv så va det kul o träffa bruden =) får ta o ses mer!!!!

Livet känns så bra just nu vet inte varför.... inge speciellt ingn kärlek lr så om ni tror de...=P  kan kanske vara för att man vet att man kommer ha ett fast jobb till hösten och kanske ska ta o börja kika på en lägenhet så man kan börja stå på egna ben någongång =) känna på och hur de e o bo själv o ta hand om sej själv..... Sofie hade ju ett förslag så varför inte =) får snacka mer med henne om detta.....

Ne ska la ta o sova lite nu!!!

Sköt om er alla goa =)


Kommentarer
Postat av: Cajsa

Va riktigt trevligt igår måste vi göra om! och att du vill kolla lägenhet i stan låter kalasens gört=)!

2009-06-02 @ 11:42:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0