Hett, hett och verkligen hett....

Idag hade ja kunnat kolavippat.... inte kul, nu vet ja hur det känns att inte ha någe vatten när sooolen steker.... + att man hade det trööökigaste cykelrundan, precis mitt i stan, storgatan, olaigatan o de e bara springportar och jävla övergårdar med 5 j*vla trapper o springa i, sånna fina spiraltrappor...som suger musten ur benen..
Jo men Larsson har ju 1½ liters vatten flaska så har ja den i frysen på morgonen tills de e dax att cykla ut, så vattnet nästan fryser o e kallt o gött...gjorde även så idag...tog med mej vattnen skulle gå te cyklen kommer på att ja måste kolla de nya koderna för sist kom ja inte in...ställer ifrån mej vattenflaskan fixar nya kodkortet...går te cykeln o cyklar iväg in te stan... börjar dela post i stekande sool...känner de skulle va gött med vatten letar i cyklen hittar INGET VATTEN!!  vad i helvete o faan oxå...lagomt glad, tar minst 4 timmar innan ja e på jobbet igen o inga pengar på mej!!!! vad fan nu kan ju inte cykla tillbaka te aspholmen för vatten de va ja för lat för..så det fick gå ifall... men på slutet va det seegt va så seeeg i kroppen trodde ja skulle kolavippa snurrade stjärnor framför ögonen=P haha ne skojja bara men de va inte långt bort!!!! vart ju inte bättre av att folk gick med sina drickor o drack, lr satt ute på uteservering o götta sej med kall dricka....fy farao!!!! När ja va klar med utdelningen så va det trapa i 120 te jobbet och när ja kom te jobbet stod min flaska med vatten vid datorerna o jag lovar 1½ liter vatten de gick fort att dricka upp, sen va de raka vägen o ta en kall dusch.... ALDRIG mer utan vatten.... stackars folk som inte har vatten som vi, så egentligen ska man inte klaga att man e utan vatten i 4 timmar.....
Vi ska vara glada...finns dom som har det mkt värre!!!!



Imorn är dett FREDAG = min bilrunda....göttt...ska bli skönt o avsluta veckan med köra bil..... men imorn ska de va gasen i botten för kl 15.15 ska jag va på spa huset o äntligen fixa mina naglar =)  sen hoppas jag på att cajsa vill ses på stan för en fika o kanske en runda i affärer, gick ida hitta lite fint på rean, ska be cajsa vara smakråd åt en klänning vet inte vad ja tyckte...cajsa hon är ärlig o säger vad hon tycker...*tummen upp*

På lörda blir det SKARA SOMMARLAND =) det ske bli kul....leka av sej lite ;)
Söndan hoppas jag det blir en båtdag på vättern....hoppas Zeeeba får fart på sin man =)

Du cajsa måsbebisar håller med dej de e terrorister o deras föräldrar e fan själv.... springer ju måsungar på jobbet, sprang en framför cykeln ida när ja cykla ifrån jobbet.... va lite rolig när den sprang visste inte riktigt vart den hade benen snubblade o gjorde en volt....vart la så rädd när ja kom...skulle ja med bli =P haha

Sommar sol o vi har korta kjol....=P

Heppåre.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0